Befogenheter- Måndag

Vad ska man berätta, vad ska lämnas osagt...tunn linje...hoppas jag gjorde rätt!!?

Ibland kan man snubbla över människor som verkligen tillför något, nu menar inte jag att alla jag pratar med brukar vara meningslösa, självklart inte. Det handlar nog mer om att man kanske har en förutfattad mening om personen i fråga, som när man v'äl börjar prata med han / henne visar sig vara helt fel..(händer ju lite då och då kanske)
Eller så stämemr bilden ganska bra överens med verkligheten, men med en liten tvist...
På ett sätt tycker jag om att försöka luska ut folk....människan är engentligen inte så komplicerad som hon vill verka alla gånger. Det finns mönster att läsa av hon nästan alla....några ledtrådar eller hintar om djupet hos någon.
Nu sitter inte jag här och säger att jag kan se igenom alla, eller att jag engentligen ens vet vad jag skriver om. Men vad jag egentligen ville komma till var nog att social stimulans kan vara väldigt givande ibland...

Nu är jag inne på dag 6..imorgon dag 7 av 9 arbetsdagar.....
Det känns....




Kommentarer
Postat av: lisa

du tappade bort mig vid första raden.

Men det lät djupt!

Word!

Postat av: lisa

dom som praktiserar på mitt jobb :)

2008-08-21 @ 10:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback