Hyllning- Måndag

Ghaaa, mitt knä är fuuuuuucked upp!
Går som en 80:årig tant just nu....saaakta saakta, men whats the hurry jag är ledig i en dag till! Så på onsdag måste det vara bra igen.

Kom precis hem från Bio med Mattis, Josefina och Hanna, tre mycket bedårande ( har nog aldrig använt det ordet innan) vareslser, som ligger mig varmt om hjärtat. Han även med en fika med Eva-Karin....wiii, godingen själv!
Så nu när jag satt i bilen påväg hem blev jag så himla glad när jag tänkte på mina vänner....
De finsta människorna som lyser upp min vardag med sin närvaro, hur lyckligt lottat är inte jag!?
även om ni är utspridda i sverige och världen ( och jag är dålig på detta med att hålla kontakt, ghaaa)  så skattar jag mig lycklig....lyckligast!


Hyllning till er....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäbi! Du har hajjat the meaning uf life. Mig. MIG; MIG; MIG! Haha, nej. Men vänner och männiksor och möten som kan slingra sig om, i och ur hjärtat påén. DET är bra skit. Allt som får hjärtat att svälla är värt besvär´t!:D Pusselipuss från en sömnig buss (För det rimmade ju så bra;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback