Sommarreng- Måndag

 Alldeles för många i ett alldeles för litet tält!! ( + en bandspelare)


Då var man tillbaka från Peace and Love igen...eller jag har varit tillbaka i en vecka och en dag för att vara exakt. Bara inte orkat ta mig för att skriva tidigare...
Lotta kom till mig på Måndagen och vi ladda upp med at bränna skivor och organisera packingen. På tisdag förmiddag hämtade vi Siri vid stationen i Borås, så åkte vi på en liten shoppingrunda. Bla inhandlades luftmadrasser....sweet!! Varför sova hårt när man kan sova mjukt?

Vi hade tur med vädret hela festivalen, bara en riktigt kall natt och sol alla dagarna, vilket resulterade i brännskador, på alxlar närsor och ryggar hos några..
Campet var fint, med en målad flagga a la Siri och Sofia..
Banden var bra...Kent, Kapten Röd, Caesars, Håkan Hellström, Jason Mraz...m.m Hur kan man inte gilla läget!?
Det kanske råkade bli några bortfall i planeringen av konserter...men det får man ju råkna med
Vi badade även i Borlänges äventyrsbad...Lotta, Siri och jag cirkulerade flitigt i strömmen, runt runt runt, men det blev aldrig tråkigt...och känslan av at vara ren och mindre bakfull efteråt var oslagbar hehe.
 En natt när jag skulle gå och lägga mig hade min luftmadrass gått sönder...så två nätter av fyra sov jag på en platt dubbelvikt luftmadrass....hmm! en natt rasade tältet också, då var Siri nära ett sammanbrott!!!

Hände ganska mycket flummiga saker, men det är väl mest " du skulle ha varit där för att tycka detär roligt" grejer, så ajg sparar er tid...
Allt som allt var det grymt....festival är grymt!

När jag kom hem var jag lagom förstörd, sov 14 timmar och var  genomförkyld!! gick som en zombie första dagen efter hemkomsten..haha

Men nu har jobbeveckan gått och idag är ajg ledig! Hallon/ Jordgubbspajen står redo på bänken, snart kommer Matilda, Josefina och Jenny...sweet!
Pratade med Åre-Elin idag...länge sen sist, oj vad jag skrattade

En regning ledig sommardag, inget speciellt, men ändå så braa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback