Lillfingret- Tisdag

Min lediga dag igår kan nog ha varit en av de bättre detta året...mmmmm:)
en hel dag med Madde på vår altan med  musik, god mat, glass och en stor tillbringare iste!
Vi badade även för första gången iår....TWICE!! Jag är lite petig när det gäller bandade, utsätter mig gärna inte för extremt kallt vatten och tvångsbadande när fötterna domnar bort...nej nej! Men igår var det riktigt skönt..
det är sånna dagar man kommer minnas...

Idag är det inte så mycket på schemat....känns som att all energi går åt till att inte bli en blöt fläck i denna värme.
Blir en liten dejt med Lindah sen, det var gaalet länge sedan sist!!

Nu räknar man veckorna, snart midsommarfirande hos Eva-Karin:)
Sen PEACE & LOVE,  och som jag längtar!! Det kommer bli galet roligt,  reunion med Åremänniskor som är sååå saknade! Matilsda och gänget med, vi kommer att bli ett grymt gäng, massor av konserter och flum...I like!!
Bara johan lyckas lura till sig en biljett med,...

image80

Vecka 30 blir det lite semester i Sthlm, och ytterligare med häng med Årefolk( möjligen ett besök på gröna lund, enbart för att checka konkuransen ( stavning?))
Sen vecka 31 ( eller två dagar) kommer förhoppningsvis Johan...wieee:)




ohhh, jag köpte biljetter till Coldplay i Globen den 17 september, wiiie, jag och syrran!!
Snart kommer Elin hem med....äntligen!

Detta blir nog en bra sommar....jag känner det i lillfingret!

Nu är det något som  låter mycket underligt vid vårt köksfönster....jag vågar inte gå och kolla!?
Nu tar jag mod till mig....önska mig lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mycket planer! Låter bra de, men glöm inte bort att du ska till Loftahammar också... =) Vem e Johan?? Nu blev jag nyfiken! Å du jag ska också på Coldplay den 17 med min kusin. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback