Tvålen- Fredag

Idag hände det........
Ingen trodde att denna dag skulle komma, men så plötsligt, innan jag knappt han blinka var det gjort...
Jag har köpt en ny mobiltelefon....aaaaaa!!
Jaaa ni läste rätt.....tvålen har fått ge vika för en ny flashig telefon med kamera och grejer.
Så jag tackar min gamla goa telefon för dessa 4 år den varit mig trogen ( det är helt galet vad bra den har hållt)
och låter den nu gå i persion.

Känns lite spännande, nu måste ajg lära mig hur den nya mobilen funkar med alla nya funktioner ( så som kamera och musik och internet och grejer, som alla andra redan kan..jaaag veeeet)

Det närmar sig Peace and Love...sjukt sakta, men det närmar sig. Hoppas hoppas hoppas bara att vädret får vara fint!!
Jag är laddad...
Planeringen är igång, med tält, alkohol och spelscheman....wiii


Planeringen är även igång inför hösten,Sydafrika here I come.....

I tisdags var det fotboll för hela slanten, äntigen var elin hemma, så hon jag och Calra drog till Avenyn och kollade på matchen på storbildsskärmar....men det kanske vitkigaste som hände den kvällen var nog inte att Sverige vann..eller det är väl det viktigaste för resten av sverige kanske haha. Men jag drack min första droppe alkohol sen Åre!! höll ut längst av alla...sweet!!


Ojoj nu måste jag åka till jobbet


Peace out

Kommentarer
Postat av: silvermedaljören

jag är så stolt Sandra, fast du måste medge att jag var en god tvåa. känns som det vbär av ner i fördärvet nu igen

2008-06-15 @ 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback