misstro- Fredag

Jag såg en grej på tv för några dagar sedan som jag inte lyckas skaka ur mig...
så jag tänkte nu dela med mig av detta i stället, vet inte riktigt varför...men jaa nu får det bli så

Det var  under pausen mellan matchen Sverige-Ryssland, zappande på tv:n i väntan på andra halvlek..
Så på 1:an går det någon dokumentär om apor eller nått, oragutanger ( stavning?)
Så berättar de om en apa de räddat från sin ägare, efter att ha levt som prostituerad hos honom!!!
Han hade henne (sin oragutang) fastkedjad i sitt hem i över ett år, rakade av henne all päls två gånger i veckan och lät sälja henne till vidriga människor som jaa...fick göra vad de ville med henne!!

jag mådde så sjukt dåligt efter att ha sett detta, och jag kan inte släppa det.....
Vad är det för fel på människan......ha??? Hur kan vi som ska vara så överlägset inteligenta och förnuftiga vara så grymma och avskyvärda.Utnyttja och skada, inte bara varandra utan även de som är underlägsna.....det knyter sig i magen på mig, jag mår illa!
hoppet och tron på människan känns utom räckhåll när man ser sånt här...



egentligen har jag inget mer att skriva..
är för arg på männskligheten för det just nu

tack å hey


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jadu, om människor är beredda att kidnappa barn och sedan lemlästa dem och äta upp dem så är det väl inte så konstigt?



Frågan är vad man ska göra åt dom jävlarna!



Skjuta dem på en gång?

Postat av: Echo

Fy FAN!! Människan är klart det äckligaste, vridigaste och sjuka djur som någonsin vandrat på denna planet.



Hur fan kan en man leva med sig själv efter en sån sak?!

2008-06-26 @ 14:28:40
Postat av: lisa

fy fan vad vidrigt!!

2008-07-02 @ 10:17:31
URL: http://www.blindpew.se
Postat av: J

Ne fy fan. Sånna människor vill jag bara döda!!

Usch, bort med dom!!

2008-07-03 @ 19:12:51
URL: http://shipp.blogg.se/
Postat av: Jennnyy

intressant... jag har hört om detta. urch.

min eva såg det med. vi har varit arga tillsammans över detta... om jag vetat hade du kunnat få vara arg med oss...





2008-07-16 @ 23:19:40
URL: http://jennyviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback