KISS-onsdag

KISS
spelar
i
Sverige


Jag missar
det
!

ingen komentar...


Kommentarer
Postat av: banana

inga komentarer, du menar...man får inte komentera? mm, jag vet, it suck och missa. brother ska dit den skiten....men. ah, nej, det suger. hejja dig ändå

Postat av: Jennnyy

hmmm...

du får lössna på skivan!

2008-06-01 @ 22:04:56
URL: http://jennyviola.blogg.se
Postat av: Sofiahah

Saaandra:)
har hittat din blogg:p
ja såg kiss:P fast hade ju faktiskt varit pinsamt om jag inte gjort d, kunde dock inte ta mig längst fram till gallret eftersom en 40-årig läbbis stog framför mig och kollade på min bröst, ville liksom inte riskera att haman framför honom:s å allt d tar vi igen på Peace.

2008-06-02 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback