Ledighet- Onsdag

116111-79
ett fint minne från åre, björnenfolket i happy happy färger...


tiden rullar sakta men säkert framåt, ibland känns det som att den kryper fram, men plötsligt så har ändå en vecka gått!!
Är fortfarade ganska irriterad på mig själv för att jag inte valde lördagar och söndagar som heldighetsdagar, hade underlättat hela min sommar väldigt mycket. Nu får man försöka fixa och trixa för att kunna vara med på saker....ghaaa!!

Ska iallafall på peace and love det har jag fått ledigt till....en heeel vecka!! Massor av bra band och goa människor. Nu får man hålla tumamrna för vädret bara!!!!

De lediga dagarna den här veckan gick på ett kick. Besök hos Matilda med goo mat och kladdkaka....sweet! sen slöt även Malin, Sandra, Anna och Clara upp och gaaalet vad jag har saknat dom, och bara sitta och hänga runt i matildas kök, det händer inte så ofta längre:(

I helgen är det fullt schema igen, med en liten åre-reunion kan man säga. Johan kommer och hälsar på, Clara är i Göteborg och så drar vi ihop ett helt gäng med Siri och markus också. Det har bara gått tre veckor ( på söndag ) sen videlade på oss...men det känns som mycket längre. Att hänga med årefolk känns inte  en dag för tidigt.
Kan inte veckan bara skynda på lite nu....jalla jalla!!!

var ute och joggade imrose....försöker få in det till en vardagsrutin, det går ju bättre nu än i början. Men det är svårt när sovmorgon i princip är det bästa jag vet...men jag kämpar vidare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback