20kg?- Onsdag

varför varför varför ska jag alltid göra allting i sista minuten??

egentligen är jag inte alls förvånad över mig själv, det är såhär jag fungerar. Och det är ju faktiskt bevisat att en liten mängd stress ökar prestationsförmågan, jag tror skarpt på det.

Nu är kl snart 01.30 och nu börjar ajg bli klar med packningen och allt annat. tillräckligt klar för att ta en paus och sätta mig framför datorn. På något sätt gick det en aning lättare att packa nu än till australien, kanske har lyckats få någon slags fingerkänsla för detta med at komprimera sin gaderob ner i en liten ryggsäck?!

Så hur känns det nu då Sandra?
Jo det känns bra, tackar som frågar.

Ne men serisöt så känns det faktisk ingenting speciellt,  jag brukar inte bli nervös inför resor, det är som att min kropp på instinkt pumpar ut valium i kroppen och jag blir helt seg och bortdomnad....fram tills jag inser att jag inte ens har 10 timmar kvar i landet.

SYDAFRIKA......2 MÅNADER!!!!!
BÖRJAR....NU!!!!
( mer exkat 10.45 imorgon, men kommer knappats kunna skriva NU..när det är exakt 10.45, ni fattar grejer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback