ComeHome- Måndag

Skriver inte här så ofta längre....
Allt snurrar på som vanligt och tiden räcker inte till alla gånger.

Hösten är på ingång, min favoritårstid..den korta perioden ( ibland någon vecka) precis innan löven släpper från träden och lyser upp allting i klara färger. höstpromenad med kall frisk luft kan vara något av det bästa jag vet...

Snart bär det av till Sydafrika.....galet att det verkligen blir av, ska bli juvligt. Surfingen ska återupptas, och lejon ska spanas in...två månader av semester..ghaaaa! Jag behöver verkligen det, min kropp faller sönder...

Farfar ligger på sjukhus.....det skär i mig!!
Ingenting får hända, det finns bara ett håll det kan gå åt, annars vet jag inte vad ajg gör?!

Hello world
Hope you're listening
Forgive me if I'm young
For speaking out of turn
There's someone I've been missing
I think that they could be
The better half of me
They're in their own place trying to make it right
But I'm tired of justifying
So i say you'll..


Come home


Kommentarer
Postat av: jennypenny

kära sandra.. hoppas farfar blir bra!

kram

Postat av: Mikaela

Heeeej! Åhåå, när åker ni? Vad kul!

Det är hemskt när de gamla blir dåliga, man vill aldrig att den dagen ska komma, jag hoppas att han mår bättre nu. Kramar!

2008-09-10 @ 10:16:38
URL: http://kompanjonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback