Puss- Tisdag

Ledig dag och vädret är lööövli, har redan varit ute på en jogginrunda i skogen....( låter hurrtigt kanske, men det gick inte fort kan jag medela, kondition behöver förbättras betydligt)  kom dock hem med barr i bhån?!

Satt hela dagen med Matilda i går och föröskta pussla ihop vår resa. Det är så svårt att planera boende och utflykter utan att ens ha varit i landet, vi planerat för något i egentligen inte har en aning om, men än så länge känns det bra! Har planerat att vi ska på 5 dagars safari på en Nationalpark....sååå lejonkungen!

på tal om lejonkungen ( disney) så såg jag Wall-e i förra veckan. oj oj oj, det är såå bra. satt helt lyrisk hela filmen, det var på tiden att disney tog sig samman och gjorde en ordentlig film. Dock saknar jag allt sångerna lite, sjungs inte mycket i filmer nu för tiden.

På tal om musik i film så såg jag  även Across the Universe, en musikal med beatles låtar, som inte handlar om beatles. påminner lite om Hair. värd att se....aaaaall you neeed is looove

på tal om love, så hittade jag den här bilden från i sommras när vi var på museum i Uddevalla på mormors födelsedag..
Det är pussplatsen, the place to pussas, jag hittade den!!


Kommentarer
Postat av: jennyyyy

Postat av: jensannn

Hejj!!!

blev kort de senaste du!

Hii.. jag gillar dej. o jag är mer än galet avundsjuk på safari. det verkar ju så galer häftigt. vill vill vill med ju!!!!!



kärlek

2008-09-26 @ 11:30:56
URL: http://jennyviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback