Kotten- Torsdag

Torsdagen den 2 april regnar bort här i åre!
 Det är även Jesper Bomans födelsedag ( en numera ung man som gick i min klass 1:an till 6: an ) vissa grejer fastnar bara i minnet helt utan någn vettig funktion känns det som..
Men det kan ha att göra med att han fyller år en dag före mig....

Anyhow....Eva-Karin har varit på besök i ngra dagar och det är alltid en fröjd när hon är här:)
Det är galet hur fort tiden går känndes som att de dagarna gick på en blinknig....en fin vän är hon och en hejjare på att göra korvstroganoff....mums!Det finns inte många självar som henne.....en av de mest goda jag vet!
Hon gav mig även de ljuvligaste presenterna jag fått på länge, mitt hjärte gjorde ett glädjeskutt ( inte bara för presenterna men för omtanken och hjälp hon hade verkligen inte behövt köpa något alls...)

Jag fick små virkade tofflor med halkprickar under i rosa och blått
två muggar med rosor
en huvudmassage grej.............som jag ALLTID  velat ha, men glömt bort det!!
och ett blått härlig ljus

Det är sååå jag.....hon kan den tjejen!!

Det är härligt att ha haft någon här uppe från hemmaplan, att vi visa hur man har det och kunna prata om det sen med någon annan an folk från åre....Det blir ju ganska intensivt här uppe ibland!!


Dans till ABBA i köket......Kotten å jaaaa

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ahh, vilka goingar!

Postat av: kotten

Sandra kära kära vän! jag blir alldeles rörd till tårar, alltför fina ord. Jag saknar dig! det är du som är uuuunderbar! när du kommer hem till sandared då ska vi ses och det längtar jag till! Vilken fantastisk vecka det var uppe hos dig i åreland. Kärlek till dig goding!

2009-04-24 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback