Comeback- Lördag

Vad hände här??

det var evigheter sen ajg skrev någonting i bloggen....motivationen har varit borta och livet kom imellan på något sätt.

Jag är knappt inne på nätet längre känns det som, tiden räcker itne till när man är här uppe...alltid omgiven av folk och när väl kvällen kommer är man så trött av antligen jobb eller åkning att energin går åt till att enbart hålla sig vaken:)

Men idag blåser det ganska mycket, men efter en lång sovmorgon och varmducsh känns det bättre att stanna hemma.

tiden går STÖRT fort......snart är säsongen här uppe slut. Min sista!!
det är svårt att tänka sig att inte få allt det här någon mer gång, gratis liftkort, en minut avtånd till backen....åkning åkning åkning, en hel vinter......det är galet vad mycket folk betalar för en skidsemester! och allt kommer praktiskt taget gratis för mig. Klart jobbet är ju bajs tråkigt....men ändå ok vissa dagar, nu börjar det bli vår och snart kommer den tiden då man sitter och solar hela dagarna och backarna på princip tomma på folk...då är jobbet lätt!

Imorgon ska ajg åka skidor igen....har besätm mig för att lära mig bemästra detta.....kul att kunna både skidor och snowboard, varation....och att allid slippa svära när man åker snowboard på de jävla transportsträckorna...fyy faaaan vad drygt det är!!

man lever i en bubbla här och snart spricker den, då ska alla åka hem och ta tag i sina liv igen...
Snart bär det av till italien också.....det ska klämmas in på ett hörn.
Plugga till hösten.....känner väl inte hur motivationen riktigt har kickat in...men på något sätt känns det ändå dags för något nytt.....

sista ord:

Jag gillar semlor!!! verkligen allot!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej banan-girl :)!

Det var år sen, hur mår du?

vad ska du göra i Italen? vad är det du ska plugga i hös?

hahah massa frågor, men är man nyfiken så är man.



take care.

kram kram Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback